Szeretnénk egy kis betekintést adni leendő Pácienseink számára abba, ami megkülönböztet minket a szakma többi szereplőjétől. Hisszük, hogy szolgáltatásunk színvonala ettől magasabb lesz és nem sajnáljuk napi szinten beletenni a plusz energiát, mert rendszeresen pozitív visszajelzéseket kapunk a szemléletünket illetően.

Mi ez az újítás?

Hozzánk nem lehet online naptárban időpontot foglalni, minden jelentkezővel beszélünk telefonon.

Megértem, hogy most sokan összezavarodtak. Az utóbbi évek egyik nagy újdonsága az online időpont foglalás, amihez nem kell beszélni a recepcióssal. Miért nevezem vajon újításnak éppen azt, hogy nincs online időpont foglaló rendszerünk?

Elmondom:

  • Pácienseink bejelentkezését a weboldalon található űrlapon keresztül várjuk. Itt szöveges megjegyzés írására is van lehetőség, így már a telefonos egyeztetés előtt kaphatunk alapvető információkat.
  • Ha leírást is kapunk, azt a recepciós kollégák elolvassák és szükség esetén szakértő terapeutát is bevonnak a jelentkezővel való egyeztetésbe.
  • Ezután előszóban felvesszük a kapcsolatot a jelentkezővel. Az első telefonos beszélgetésben megítéljük, hogy várhatóan tudunk-e segíteni a jelentkezőnek vagy olyan problémával keresett meg minket ami nem a mi hatáskörünk.
    • Aki a panaszával nem hozzánk tartozik annak úgy igyekszünk segíteni, hogy meghallgatjuk és tanácsot adunk, kit keressen fel. Ilyenkor általában valamilyen szakorvost vagy szakmabeli kollégát ajánlunk.
    • Akiket pedig elvállalunk, azokkal belekezdünk az Alapcsomagba. A panasztól függően választjuk ki, hogy mely terapeutánknál legyen az első alkalom és kinél a második.

Újításunk tehát az, hogy mi már akkor is foglalkozunk jelentkezőinkkel amikor egyáltalán nem biztos, hogy fizető vendég lesz belőlük.

Ilyenkor is igyekszünk segíteni, mert könnyen lehet, hogy nagyon sok múlik azokon a napokon vagy heteken amíg a hozzánk kapott időpontra vár valaki.

Bejelentkezés kezelésre: ITT!

Mozgásszervi panaszaiddal kapcsolatos kérdéseidet írd meg nekünk és telefonon visszahívunk egy munkanapon belül





    IgenNem